Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

rodzice:antykoncepcja [2013/10/10 23:01] (aktualna)
Linia 1: Linia 1:
 +====== Anna Lissewska - NASTOLATEK.PL ======
 +
 +**„NASTOLATEK.PL czyli przewodnik po życiu nie tylko dla nastolatków, ich rodziców i pedagogów” – wskazówki dla rodziców i pedagogów na temat ANTYKONCEPCJA**
 +
 +
 +Na pytania dotyczące tego tematu odpowiadam w artykule [[:ANTYKONCEPCJA]] \\
 +oraz [[:ZAPOMNIAŁAM PIGUŁKI, CO ROBIĆ]]
 +
 +Powtórzę, co napisałam w artykule: Antykoncepcja, sądząc po ilości zadanych pytań, to sztandarowy temat lekcji o miłości i seksie. W klasach piątej i szóstej po to, by pochwalić się znajomością słowa. Od gimnazjum, czy się to komuś podoba czy nie, część pytań zadają już Ci, którzy odpowiedzi chcą wprowadzić w czyn. Temat więc należy omówić dokładnie, choć częstą reakcją jest znużenie. Zwłaszcza chłopców szybko nudzi, jakby to nie była ich sprawa, tylko dziewcząt, na co warto zwrócić uwagę uczniów, a nawet wszcząć na ten temat dyskusję. Niektórym panom może to zdjąć łuski z oczu.
 +Temat wymaga trzymania ręki na pulsie, znajomości coraz to nowszych preparatów na rynku i nowinek w fazach testów. Mój artykuł może się zaraz zdezaktualizować, ale starałam się podkreślić to, co w temacie antykoncepcji nie zmieni się nigdy. Warto powściągnąć swoje sympatie i antypatie,np. do metod naturalnych czy sztucznych. Młodzież ma prawo wiedzieć na ten temat wszystko, a decyzję muszą podjąć sami. Do nas dorosłych należy jak zwykle przedstawienie wszystkich „za” i „przeciw”, 
 +byleby obiektywnie a nie przesiane przez sito naszej psychicznej cenzury.
 +
 +805 pytań na 6159 wszystkich zadanych w klasach, co stanowi 13,07%.